Als de koper een product wenst retour te zenden, is de koper verantwoordelijk voor de retour verzendkosten. Als door onze toedoen de ontvangen goederen beschadigd of niet correct zijn aangeleverd, zullen wij zorgdragen voor de verzendkosten.
De redenen waarom u het artikel wilt retourneren:
1. Probleem met het product of fabricagefout
- De koper moet foto's of video's verstrekken om het probleem te laten zien.
- Houd rekening met een verwerkingstijd van 2-3 weken om de omruiling of terugbetaling uit te voeren. Onze monteur zal elk retourartikel inspecteren. Na de inspectie, als het een fabricagefout is, ontvangt u de omruiling of terugbetaling binnen 24 uur.
- De verzending van de retourzending wordt uitgevoerd door de verkoper, als het een fabricagefout is. Anders wordt de retourzending door de koper uitgevoerd.
- Als u niet tevreden bent met onze producten, neem dan eerst contact met ons op. We zijn toegewijd om ervoor te zorgen dat u producten en service van topkwaliteit krijgt.
- De verzending van de retourzending is voor rekening van de koper.
- Verzend- en administratiekosten worden niet gerestitueerd.
- De koper moet binnen 14 dagen na aankomst van het artikel per e-mail contact opnemen met de verkoopvertegenwoordiger.
- Het geretourneerde artikel moet in een gloednieuwe en ongebruikte staat zijn met originele labels en verpakking. Elk product dat is gebruikt, komt niet in aanmerking voor retourneren of ruilen.
Controleer het pakket wanneer het aankomt, gelieve NIET tekenen voor een beschadigd pakket. Het is uw verantwoordelijkheid om de levering persoonlijk te ondertekenen en het pakket te inspecteren voordat u iets tekent. Als je merkt dat het pakket kapot is, vraag dan de bezorger om onmiddellijk een claim voor transportschade in te dienen. Geef ons ook uw transportschadegevalnummer door via e-mail, wij zullen u helpen om de vergoeding van de pakketservice zo snel mogelijk te ontvangen.
4. We hebben het verkeerde artikel verzonden
- Retourartikelen moeten in originele staat zijn.
- De koper moet binnen 7 dagen na aankomst van het artikel contact met ons opnemen
- We zullen de verantwoordelijkheid dragen om u volledig schadeloos te stellen of u een nieuw product te sturen, zodra het geretourneerde artikel is ontvangen.
- Als uw zending bij u is aangekomen en er ontbreken onderdelen, neem dan binnen 7 dagen na ontvangst van de bestelling contact met ons op.
- We zullen de vervangende artikelen naar u laten verzenden vanuit de snelst beschikbare bron.
- De koper dient zo spoedig mogelijk contact op te nemen met ons.
- Zolang uw order nog niet verzonden is kunt u uw order gratis annuleren.
- Als u een bestelling na verzending annuleert of de levering weigert (behalve in het geval van weigering i.v.m. transportschade), wordt deze beschouwd als een retourzending en worden er verzendkosten bij u in rekening gebracht.
- De overgrote meerderheid van onze producten wordt gedekt door een fabrieksgarantie tegen fabricagefouten.
- Er is fabrieksgarantie en de producten vallen onder de garantievoorwaarden van de fabrikant en de daarbij behorende algemene voorwaarden.
- Neem gerust eerst contact met ons op als u een fabricagefout aantreft bij uw product.